ANWB opzeggen

ANWB opzeggen: uit eigen kracht en met de hulp van de service Abonnement-Opzeggen

ANWB: tijdige hulp bij pech onderweg en niet alleen dit

Het bedrijf werd opgericht lang geleden, in 1883, door Edo Johannes Bergsma en Dirk Ter Haar. Aanvankelijk voerde ze activiteiten uit op het gebied van toerisme en handel, maar geleidelijk breidde het dienstenaanbod zich uit. Vandaag bevat het 17 diensten:

  • Alarmcentrale die de bestuurders en voetgangers informeert over de verkeerssituatie.
  • Hulp op de weg bij pech onderweg (voertuig dat speciaal is uitgerust voor reparaties en wegslepen, of reparatieteam).
  • Het snelladen voor elektrische auto’s in steden en langs belangrijke snelwegen.
  • Autowassen en autoreparatie.
  • Oproep traumahelikopter (in geval van zeer ernstige ongevallen als medische hulp onmiddellijk nodig is).
  • Trainingen voor beroepschauffeurs en particulieren (op het Test- en Trainingscentrum in Lelystad).
  • Advies en informatie op het gebied van auto’s, kamperen en watersport.
  • Parkeerdiensten in heel Nederland.
  • Uitgeverij van reisgidsen, kaarten atlassen, kaarten, tijdschriften en boeken.
  • Verkeersinformatie voor landelijke en regionale radiozenders.
  • Rechtshulp aan toeristen en chauffeurs.
  • Rijopleidingen.
  • Verzekering (ziektekostenverzekering, verzekering van auto’s, boten, schepen met een laag tonnage, fietsen, reizen).
  • Verkoop van tickets in binnen- en buitenland.
  • Golfclubs.
  • Verkoop van reserveonderdelen voor auto’s.
  • Reisarrangementen via dochterondernemingen.

De omzet van het bedrijf bedraagt ​​vandaag meer dan een miljard euro per jaar, de bedrijfswinst is 4,03 miljoen euro en er zijn 3.473 medewerkers in dienst.

Als u lid wordt van ANWB, krijgt u bonussen en kortingen. Tijdens het eerste jaar van lidmaatschap ontvangt u bijvoorbeeld 20% korting op pechhulp.

De website anwb.nl heeft een speciaal klantenportaal MyANWB, waar medewerkers van het bedrijf uw vragen zullen beantwoorden. Hier kunt u de status van uw persoonlijke account controleren, evenals de bonussen die aan u zijn toegekend.

Hoe u ANWB opzeggen

Op de website van het bedrijf vindt u verschillende diensten die u kunt opzeggen:

Houd er rekening mee dat er geen andere manieren zijn om ANWB opzeggen. Een opzegging kan dagelijks worden gedaan, de kennisgeving krijgt u binnen 30 dagen.

  • Verzekering. Bel de hotline 088 269 28 37 van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. Het bedrijf waarschuwt dat wanneer u opzegt, u mogelijk een vergoeding moet betalen.
  • Camping Key Europe. Vul het formulier in: anwb.nl/binaries/content/assets/anwb/pdf/kamperen/formulier-opzeggen. Stuur het naar het adres: Antwoordnummer 10 2509 VB Den Haag. Als u een gratis CKE-kaart hebt, hoeft u niets te doen. Wacht totdat ze verloopt – en de kaart wordt automatisch geannuleerd. De geldigheidsduur van een CKE-kaart is 1 jaar. Neem voor alle vragen telefonisch contact op met het servicecentrum via de telefoon: 088 269 22 22.
  • ANWB lidmaatschap opzeggen. Bel hiervoor 088 269 22 22 van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.

Is het gemakkelijk om het ANWB lidmaatschap opzeggen?

De medewerkers van het bedrijf zijn niet geïnteresseerd in het opzeggen door u van een dienst. Ze zullen voorkomen dat u dat doet, en u vertellen dat zij uw verzoek tot opzegging niet hebben ontvangen. Als u belt, proberen ze u van gedachten te doen veranderen. De medewerkers zijn speciaal opgeleid in het omgaan met bezwaren van klanten, en in sommige gevallen tonen ze benijdenswaardige vindingrijkheid of doorzettingsvermogen.

De gebruiker onder het pseudoniem Joans deelt zijn verhaal:

“Ik stuurde mijn verzoek tot opzegging naar de ANWB eind oktober. Ik heb geen antwoord gekregen, dus vandaag belde ik en vroeg om uitleg. Ze meldden dat ze mijn brief niet hadden ontvangen en dat mijn lidmaatschap automatisch met nog een jaar werd verlengd!Deze ANWB is erger dan een koud stortbad!”

Deze commentaar werd opgezet op 28 november, dat wil zeggen, meer dan een maand na het versturen van de brief door Joans.

Nog erger was het geval van de gebruiker From224:

“Ik stuurde mijn verzoek nogmaals naar ANWB op 16 november. Precies één dag nadat we moesten opzeggen. De bijdrage is opnieuw gestegen als gevolg van de btw-verhoging. Ik wilde de diensten van Roadside Assistance Europe opzeggen.

Het is voor mij onvoordelig, omdat mijn vrouw afzonderlijke verzekeringspolis moet regelen, ook al rijdt zij dezelfde auto als ik. Een oude methode.

Ik was er zeker van dat “Roadside” een verzekering is! En in geval van het opzeggen van een verzekering is de maximale opzegtermijn 1 maand. Maar nee, ANWB zal dit in 13 maanden regelen!!! Ze zijn gewoon gek geworden. Dus denk ik, is het mogelijk om een gerechtelijke procedure tegen hen in te leiden?”

Hier is het verhaal van de gebruiker Abeltjex:

“ANWB is echt sluw. Mijn vrouw is een lid van het bedrijf al 38 jaar lang. Veel langer dan al deze jongens en meisjes van het callcenter werken. Maar ondanks een lange periode van lidmaatschap ontving mijn vrouw geen hulp. We hebben het lidmaatschap in 2012 opgezegd omdat we ons niet konden veroorloven de premie te betalen. We hebben het telefonisch geregeld. Het leek erop dat alles goed is gegaan. Maar plotseling bleek dat… we nog steeds een reisverzekering en krediet gebruiken!

Het bleek dat de verzekering niets met ANWB te maken heeft, dus je moet ze apart opzeggen. Dat is vreemd, want er staat een ANWB-logo op het verzekeringspapier.

Na de annulering van de verzekering hebben ze ons opnieuw een factuur gestuurd voor deze verzekering. We kregen de indruk dat dit hun fout is. Maar dit was niet het geval. Ik kreeg te horen dat deze service niet afzonderlijk moet worden opgezegd. De callcentermedewerker voegde er zelfs aan toe dat we als ANWB-leden het zelf moesten weten!!! Onze huidige beslissing is om een klacht tegen de acties van het bedrijf bij de rechtbank in te dienen…

Als je 38 jaar op rij lid bent van het bedrijf, heb je niet eens het idee dat ze nog steeds een “mes” achter je rug hebben…”

Hoe kunt u ANWB verzekering opzeggen met Abonnement-Opzeggen

Hoe kun je niet gewetenloze medewerkers van de ANWB tegenkomen en toch opzeggen? Maak gebruik van de diensten van de service Abonnement-Opzeggen. Dit is zinvol want:

  • U hoeft niet naar informatie over het bedrijf te zoeken, te bellen, brieven te verzenden en uit te kijken naar de dagen waarop u een kennisgeving zou moeten ontvangen. Dit alles wordt gedaan door onze medewerkers.
  • U ontvangt een opzegformulier dat we zelf naar het postadres van het bedrijf sturen. Ook zijn er in onze service opzegformulieren van de diensten van meer dan 1000 andere bedrijven, waaronder politieke partijen, elektriciteitsleveranciers, kranten en tijdschriften, fitnessclubs, loterijen, liefdadigheidsinstelling en andere bedrijven. Voor meer informatie zie hier: ​​abonnement-opzeggen.nl.
  • We maken de door u verstrekte gegevens niet bekend en geven deze niet door aan derden. 100% gegarandeerde privacy.

We stellen ons voor hoe moe u bent om uw maandelijkse premie te betalen. Daarom is onze dienst een eenmalig aanbod, u hoeft geen lid te worden van Abonnement-Opzeggen en geen vast bedrag te betalen voor onze diensten.

Met de hulp van Abonnement-Opzeggen kunt u verzekering opzeggen) zonder tijd te verspillen met vervelende ANWB-medewerkers! Schrijf ons meteen: abonnement-opzeggen.nl/contact.

[et_pb_cpt_archive _builder_version=”3.17.2″ post_type=”afmelden” fullwidth=”off” columns=”4″ background_color_gradient_type=”linear” background_color_gradient_direction=”1px” background_color_gradient_direction_radial=”center” background_color_gradient_overlays_image=”off” posts_number=”8″ show_content=”none” show_author=”off” show_date=”off” include_tax=”category” include_tax_terms=”Omroep” /]